MENÜ

Ikarus 256.50 csomag:

LETÖLTÉS/DOWNLOAD:

>SKYDRIVE<

>FILE-UPLOAD<

Verziók:

1.Ikarus 256.50V - ABF-395:

A Vértes Volán tulajdonában volt 2014 őszéig, majd magánkézbe került. Utolsó volános éveiben legtöbbet a márkushegyi bányába vitte az ott dolgozókat.

 

Motor: Rába D10 UTS 180  EURO 1

10350cm3

245LE / 1900RPM

1027Nm / 1140RPM

 

Váltó: Csepel-ZF S6-90u

Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, hosszú áttételekkel.

 

Hátsó híd: Rába MVG-118

Áttétel: 5.11

 

 

2.Ikarus 256.50V - ABF-365:

A Vértes Volán tulajdonában volt 2013 nyaráig, majd selejtezték. "Élete" vége felé csak Oroszlány és környéke területén ment helyközi fordákat tartalékként.

 

Motor: Rába D10 UTS 184  EURO 0

10350cm3

250LE / 1900RPM

1140Nm / 1100RPM

 

Váltó: Csepel-ZF S6-90u

Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, husszú áttételekkel.

 

Hátsó híd: Rába MVG-118

Áttétel: 5.44

 

 

3.Ikarus 256.50V - AEU-777:

A ráncajtós túlélő. Még Vértes Volános korában összetörték, de fél év alatt megcsinálták. Ma hófehér festésben, KNYKK-s nyíllal az oldalán járja Komárom-Esztergom megye Tata-Tatabánya-Oroszlány környéke útjait.

 

Motor: Rába D10 UTS 155  EURO 1

10350cm3

211LE / 1900RPM

890Nm / 1140RPM

 

Váltó: Csepel-ZF S6-90u

Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, normál áttételekkel.

 

Hátsó híd: Rába MVG-118

Áttétel: 5.65

 

 

4.Ikarus 256.50V Lux - BRA-612:

Szívómotoros, légbefúvós, budiajtós, levegőkályhás, csendeshidas, tipikus magán. Kinézetre olyan mint ami már bejárta egész Európát, mégis napi szinten jár Oroszlány és Mór között.

 

Motor: Rába-Man D2356 HM6U

10690cm3

220LE / 2200RPM

765Nm / 1600RPM

 

Váltó: Csepel-ZF S6-90u

Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, direktes áttétellel.

 

Hátsó híd: Rába MVG-009

Áttétel: 3.909

 

Képek:

 

 

 

5.Ikarus 256.50E - DUD-615:

Modern 256-os, magán kézben. Retarder, ABS, ASR, Webasto kályha, EURO2-es motor, légkondi, ennél több nem is kell hogy egy busszal a világ végéig el lehessen menni.

 

Motor: Rába D10 UTSLL 190 EURO 2

10350cm3

258LE / 1900RPM

1130Nm / 930-1400RPM

 

Váltó: Csepel-ZF S6-120u

Hat sebességes kézi kapcsolású sebességváltó, hosszú áttételekkel.

 

Hátsó híd: Rába MVG-309

Áttétel: 3.909

 

Asztali nézet