MENÜ

Ikarus 256.44 V2.0 

Szeretett 256.50-esünk készítése során pár napot rászánunk a 256.44-esre is, hogy felzárkóztassuk a jelenleg készülő 256-os mellé. Az új változat a következőket tartalmazza:

-új hátfal, és kisebb javítások a kasznin

-teljesen új belső

-vadiúj műszerfal

-új szkriptek

-módosított hangok (kaptak külső hangot is)

-egy új változat DUD-585 személyében, más tulajdonságokkal mint DUD-584

Konvertálás: GMI, bocskor3
Modell: GMI, VL67, SnyperD
Hangok: bocskor3, m-r-software, HVN-731, CCV-520
Szkriptek: bocskor3, m-r-software
Külön köszönet: Olimano2222-nek, Geri556-nak, Béres Mártonnak, Routeresnek és IkarusSTR-nek.

LETÖLTÉS/DOWNLOAD:

SKYDRIVE

MEDIAFIRE

 

 

 

 

Ikarus 256.44/256.44D

Konvertálás: GMI, bocskor3

Modell: GMI, VL67, SnyperD, bocskor3

Hangok: bocskor3, m-r-software, HVN-731, CCV-520, GMI

Szkriptek: bocskor3, m-r-softwarE

 

Köszönjük a teszteket olimano2222-nek!


 A leírásban nagyon sok fontos dolgot megtaláltok!!!

Omsi1 és 2 kompatibilis.

LETÖLTÉS/DOWNLOAD:

MEDIAFIRE

SKYDRIVE

Font hiba esetén:

LETÖLTÉS

2014.08.21.

Mivel az E95-tel nagyon sok munka van, és nem vagyunk biztosak benne hogy nyár végéig készen leszünk vele, közben titokban 256.44-esünket is csináltuk, és úgy döntöttünk hogy ezt a buszt adjuk ki nyár végéig hogy kicsit csillapítsuk az EAG utáni vágyat. 

Két verzió lesz a buszból: Rába D10 UTSLL 190 motoros, és Detroit Diesel S50-es.

Ahogy az E95-nél, itt is törekszünk arra, hogy mindent a lehető legélethűbben csináljunk meg. Erre pár példa:

- Valós fűtés,szellőzés rendszer

- Valós motor és váltó adatok

- Valós 5 fokozatú retarder 

- Automata motorkipufogófék

- Detroit Diesel fordulatszámmérő

- Élethű levegőrendszer

- Kézifék szükségoldó

- Ablakpárásodás, tükör befagyás

 

Rábás:

 

Detroitos:

Asztali nézet