Ikarus 256.44 V2.0
Szeretett 256.50-esünk készítése során pár napot rászánunk a 256.44-esre is, hogy felzárkóztassuk a jelenleg készülő 256-os mellé. Az új változat a következőket tartalmazza:
-új hátfal, és kisebb javítások a kasznin
-teljesen új belső
-vadiúj műszerfal
-új szkriptek
-módosított hangok (kaptak külső hangot is)
-egy új változat DUD-585 személyében, más tulajdonságokkal mint DUD-584
Konvertálás: GMI, bocskor3
Modell: GMI, VL67, SnyperD
Hangok: bocskor3, m-r-software, HVN-731, CCV-520
Szkriptek: bocskor3, m-r-software
Külön köszönet: Olimano2222-nek, Geri556-nak, Béres Mártonnak, Routeresnek és IkarusSTR-nek.
LETÖLTÉS/DOWNLOAD:
Ikarus 256.44/256.44D
Konvertálás: GMI, bocskor3
Modell: GMI, VL67, SnyperD, bocskor3
Hangok: bocskor3, m-r-software, HVN-731, CCV-520, GMI
Szkriptek: bocskor3, m-r-softwarE
Köszönjük a teszteket olimano2222-nek!
A leírásban nagyon sok fontos dolgot megtaláltok!!!
Omsi1 és 2 kompatibilis.
LETÖLTÉS/DOWNLOAD:
Font hiba esetén:
2014.08.21.
Mivel az E95-tel nagyon sok munka van, és nem vagyunk biztosak benne hogy nyár végéig készen leszünk vele, közben titokban 256.44-esünket is csináltuk, és úgy döntöttünk hogy ezt a buszt adjuk ki nyár végéig hogy kicsit csillapítsuk az EAG utáni vágyat.
Két verzió lesz a buszból: Rába D10 UTSLL 190 motoros, és Detroit Diesel S50-es.
Ahogy az E95-nél, itt is törekszünk arra, hogy mindent a lehető legélethűbben csináljunk meg. Erre pár példa:
- Valós fűtés,szellőzés rendszer
- Valós motor és váltó adatok
- Valós 5 fokozatú retarder
- Automata motorkipufogófék
- Detroit Diesel fordulatszámmérő
- Élethű levegőrendszer
- Kézifék szükségoldó
- Ablakpárásodás, tükör befagyás
Rábás:
Detroitos: