MENÜ

Ikarus EAG 2.0-ás változat:

Modell:

  • újramodellezett kerékjárat, külön megcsinálva az e95-ös és a 395-ös is, normális mérettel.
  • 395.52 átalakítva 395.55-re: légkondi leszedve, Zf S6-85 váltó, Rába D10 UTLL 206 - 280 lóerős motorral.
  • Új változat hozzáadva: Ikarus 395.52 Rába D10 UTLL 235 - 315 lóerős motorral, Zf S6-120u váltóval, légkondival
  • Külön üléshuzat az összes változatba

Szkriptek:

  • új retarder/automata retarderszkript
  • új olajkályha szkript
  • élethű izzítás funkció
  • új légkondi szkript
  • szellőztető ventilátor kezelője hozzáadva, és leszkriptelve

LETÖLTÉS/DOWNLOAD

Képek:

 

Ikarus EAG V1.0

Ikarus 395.52, E95.52, E95.04, 395.12.

Konvertálás: bocskor3, GMI

Modell: GMI, VL67, Toruss, SnyperD, bocskor3

Hangok: bocskor3, m-r-software, HVN-731, CCV-520, GMI

Szkriptek: bocskor3, m-r-software, SnyperD, CCV-520

Köszönjük az egyéb segítségeket, olimano2222-nek, Routeres1994-nek, és Béres Mártonnak!

LETÖLTÉS/DOWNLOAD:

MEDIAFIRE

ONEDRIVE


E95.04 műszerfala.



Detroit Diesel S50



(2014.04.22.)

(2014.04.21.)



AMI MÁR KÉSZ:


(az itt említett dolgok közül mindent lescriptelt bocskor3)


-Ablak és tükörfűtés

-Tetőventillátor

-Tetőablakok

-Hidegindítás

-Turbó
-Automata Retarder és BUBU-fék + 5 fokozatú retarderkar

-Motorhűtésventillátor

-Thermoking légkondi vezérlő

-Webasto olajkályha
-Rádió (mint a 280-asban)

-és a hangok

ezen kívül kész a:

-belső világítás

-pedálok

-váltókar

-emberek mozgása a buszban

-irányjelző kar

-koszosodás

-és vadi új modell!

 

(2014.03.29.)

Új műszerfal:

Új külsővel:

Köszönjük a videót olimano2222-nek!


Rég jelentkeztünk már infóval az E95-ről, sikerült lescriptelnem a thermoking autómata légkondit. Amennyire állítjuk be a hőfokot, annyit csinál a buszban. Gmi lemodellezte a scaniás változat műszerfalát, valamint egy olyan zenelejátszós autórádiót sikerült belevarázsolnom, amibe saját zenét lehet rakni, bármennyit bármit, és vezetés közben kedvünkre váltogathatjuk a számokat, hangerőt növelhetünk, csökkenthetünk. (Rádió scriptért köszönet Orosz barátainknak. :))  Az igazi börzsönyi hangulathoz már csak valami jó kis mulatóst kell beraknunk.... ;) 

Sikerült megalkotnom a scaniás belső hangjait, élethű turbóval.  Pár kép az előbb említett dolgokról: 


(2014.01.15.)

 

B.U.É.K.

(2013.12.31.)


Új légkondi: (a ventillátorok forognak is, amikor bekapcsol) 

 

Ikarus E95.52 (HRR-749) Detroit Diesel motoros:

Rábás és Detroitos egy közös képen:

Új kerekek GMI műhelyéből:

(2013.10.31)

 


Ismét a scriptekre helyezte bocskor3 a hangsúlyt, van ablak, és tükörfűtés, légkondi, megcsinálta a belső világítást is, a tetőablakokat, ködlámpákat, valamint egy egyenlőre béta verziójú zenelejátszó. :) Gmi modellezett 3 szép rolót is bele. :)   És egy kis bemutatóvideó: 


(2013.10.12.)

bocskor3 sokat foglalkozott a scriptekkel. Pár új dolog:

-4 fokozatú retarder (Sor 10.5 Scriptjei alapján)

-autómata retarder (Saját script)

-autómata bubufék

-valós turbófeltöltő script, hanggal, érezni amikor bekapcsol, constfile-ban állítható.

-valós aksi script: lámpák elhalványodnak indítózáskor, ablaktörlők lelassulnak, stb...

-ajtó vésznyitás

-és még pár apróság, ami sokat dob a feelingen (stadtbus scriptjeiből "csórva")


Műszerfal:

Hátulja:

Eleje:

(2013.10.5.)

Bocskor3 megcsinálta az ajtó vésznyitóit, bent vannak a visszajelzőlámpák, bent van pár kapcsoló, tükrök működnek, utastér szinte készen van. Nagy tapsot neki :D

(A Hangokat köszönöm HVN-731-nek)

 

 

Asztali nézet